Saturday, September 02, 2006

02.09.2006 Est-Isr eelkommentaar

Istun siin ja ootan. Igav on, aga samas olen iksaitid ka. Juudid jooksevad juba majas ringi, KAPO ka. Poisid, näidake ka pommikoera. Üleüldse on alates neljapäevast olnud pintsaklipslaste kontsentratsioon Arenal vägagi suur. Kell läheneb kaheteistkümnele. Varsti tuleb ema ja toob mulle pintsaku, nii saan ka mina osaks eelmainitud seltskonnast. Siis käib ära lõunal ja tuleb Arenale tagasi, kus selleks ajaks peaks käima juba tihe töö. Minu tellitud tavaar sai sel korral kuidagi eriti kiirelt ja probleemideta kohale. Selle üle on hea meel. Võin teha ristikese oma ülesannete lahtrisse. Minu töö paistab selleks korraks jälle tehtud olevat. Vähemasti suurem osa sellest. Eks vaatab, kuidas kaelakaartidega hakkab kujunema. Igatahes on mul olemas piisav varu igasugusteks olukordadeks ja igasuguste kapriiside tarbeks, millel on kombeks viimasel hetkel tekkida.

Neljapäeval saime kokku Mooni ja Jaaniga ning tegime paar kiiremat tiiru päälinna baarides. Jaan on mul tarkmees taskus. Tema käest saan ka nõu, kuidas muuta oma bloog veelgi vahvamaks. Ikka Sinu jaoks, kallis lugeja. No ja enda rõõmuks ikka ka. Ja ei saa unustada tulevasi põlvkondi muidugi. Et teil kallikesed oleks mida lugeda oma vaaremade ja isade trikkidest ja trakkidest ning sellest õppust võtta. Rääkidest tulevastest põlvkondadest, sain eile Petsi ja papa Muhf'iga Hundis käies meeldiva uudise osaliseks. Nimelt on Anneli ja Muhf lapseootel. Olin tõega rõõmus. Saan ju omale väikese õe või venna :D Eriti kena on Muhfist see, et ta laseb olla mul üks kolmest valitust, kes uudist teavad. Suur au on see mulle, arvestades, et isegi kõige lähedasematele sõpradele pole ta sellest veel rääkinud. Igatahes oli tore klaasi kanepiõlle ja snäki taga lobiseda. Ja kui Pets juba kambas, siis ei saa ometi sisse astumata jätta ka sekspoodi. Aga see on juba teine jutt, mida ma siin töölaua taga ei taha toksima hakata. Niiet, hoian põnevust üleval ja jagan Sinuga, kallis lugeja oma uusi teadmisi veidi hiljem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home