Thursday, August 03, 2006

Elame näeme

Tänane päev polnud tore mitte ainult töiste võitude pärast. Jah, töö juures sain ühele poole ülesannetega, mis mulle algul kohutavat hirmu valmistasid. Ühe korra olen nendega juba alt läinud, seekord pabistasin topelt, kuna ei tahtnud kaks korda samasse ämbrisse astuda. Ilmselt ulatas keegi hall onu pilvepiirilt minu poole oma nähtamatu käe ja kõik läks kuidagi üle ootuste libedalt. Sama ülesanne on ootamas mind ka järgmisel nädalal, aga enam see mu konti ei murra, niiet tulistage aga!!!

Emal on toredad kingad, avastasin täna. Kui ta kõnnib, siis tekib heli nagu oleks ta linnu talla alla kinni astunud. See hääl on suhteliselt kriipi. Liiga tõepärane. Igatahes sai poes emaga hängides väga palju nalja. Emps ei julenud enam istuda ega astuda, sest inimesed vaatasin teda liigagi pika pilguga. Ega tal muud üle ei jäänud, kui punastada ja edasi kõmpida. Ikka kriiks ja krääks ja maitia mis veel.

Täna lähen Mooni juurde vaatam Reili ja Tõnu pulma videot. See on minu käes olnud juba viimased pool aastat. Kuna mul on kodus ainult DVD ning see antud salvestis on VHS näol, polnudki mul sellega midagi peale hakata. Nüüd aga avastasin, et juba ülehomme sõidan Reili ja Tõnu poole, siis oleks kena see neile ka tagasi viia. Ei tea, kas tahavadki enam? Irwwww. Hea mees ma ikka olen. Ega ma vist olekski oma aruga selle vaatamise vabalt kusagile kaugemasse tulevikku lükanud, kui järsku poleks avastanud, et mind laupäeval külla oodatakse. Aga no tore ongi näha kahe aasta tagust videot pulmast, kus ise lilleneiuna osaline olin. Nats kriipi on ka, sest mu häälel on komme lindi peal väga kriiskavalt ja isegi skisofreeniliselt kõlada. No ja rääkimata siis veel viltusest ninast ja erineval kõrgusel asetsevatest silmadest. No ja küür oli ka seljas ja kingad ka hõõrusid ja rumalaid mänge sai pulmas mängitud. Ja... jaa. no.. ma ei tea mida veel.
"Elame näeme", ütles pime.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home