Wednesday, August 30, 2006

Geid minu isa juukseid ei lõika ehk meie sõidame varsti soojale maale

Viimased päevad on möödunud Simply Red'i tähe all. Kui ma kodus olen, kostub minu toast eranditult viimati mainitud punapäist onu. Ma ise ka imestan vahel, kuida ma küll jaksan- "Fairground", "Remembering the first time" ja "Ain't that a lot of love". Miks küll? Daah, aga mulle meedib ju :D

Eile maitsesin esimest korda oma teadliku elu jooksul põldmarju. No kunagi lapsena (ei olnud minu teadlik elu veel)olen paar tükki põske pistnud aga see on ka kõik. Alati on see tundunud midagi kättesaamatut ja välismaist, mida meie poodidest saab aint Hollandist tooduna ja kunstlikes tingimustes kasvatatuna. Aga nüüd tegi ema mingi müstilise üllatuse ja viis mind eile autoga kusagile Tallinna piiri äärde. Ja järsku, babahh, ongi põldmarjad. Uskumatu. Ja nagu nimigi ütleb,kasvavad need tõesti põllu ääres. Igati loogiline. Aga siiski mõelge näiteks põdrasambla peale... Ei kasv põdra seljas ju... Indeed.

Kui täna Key kaubamajja läksime (meie peres tuntud kui Gey kaubamaja), teatas isa, et olevat täna püüdnud saada juuksuriaega Järve keskuse salongi. Kuna ta seal aga meesjuuksurit märkas, keeras ta koheselt sammu ümber. Tuntud homofoobina teatas isa resoluutselt aga samas hästi vahvasti nagu alati geijuttude puhul: "Pederastid minu juukseid ei lõika!".

Täna täitsime Selveris kooliloosi kupongi, millega Tibu soojale maale viib. Kupongil oli kirjas: siia kirjuta 6-18 aastase koolilapse nimi, vanus ja e-mail. Meie kupong nägi välja aga järgmiselt: Anti E*****m, 52, jurist@********ee.
Ja tule veel ütlema, et minu pole hea isa, kes mind reisu peale ei vii!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home