Sunday, April 22, 2007

Maisaa midagi aru, noh

Okei, tänu heale veiniõhtule vanematega, pole ma hetkel just teravaim pliiats pakis, aga proovin siiski.
Täna on olnud töökas päev. Ommikuse soppamise käigus sain rikkamaks 5 trendika allaripaari võrra, samuti vihmavarju, pidzaama, kingade ja koti. Jõudnud koju, läks üleüldiseks pööningu koristamiseks. Õigemini täna tehti sellega vaid algust. See on pikk ja nädalaid aega võttev protsess. Ennekõike oli uuesti vaja kokku panna pööningul asuv kapp, millest kõik alguse saab. Ah, deem mai viitsi rääkida.
Pesin käsisti pesu. Käed on tänu automaatpesupulbrile küll katki, aga see-eest on mul hunnik puhast pesu.
Aina paremaks läheb. Seitse kiltsa metsas rattaga pole ka paha tulemus. Siis sauna ja siis jooma. Ja siin ma nüüd olen.
NB! Seb Ühispank, sa sakid sajaga. Omme tulen ma õigust nõudma. Juu ääshõul.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home