Wednesday, April 18, 2007

Nostalgiline hetk ehk ka väikesed inimesed soovivad saada tsiteeritud

Väikese inimesena nagu ma olen, meeldib mulle väga saada tsiteeritud. Suur ja meeldiv üllatus tabas mind, kui eile Anni msn nimest oma 2006. aasta üteluse välja lugesin. "Kes korralikult lõputööd ei kirjuta, sellest saab sekstöötaja", kõlas lause, mille taha olin msn-is 2006. aastal diplomitööd kirjutades peitunud. Väga nostalgiline, ma ütleks. Olin selle juba ammugi unustanud ning veelgi suuremasse unustuse hõlma olid vajunud emotsioonid, meeleolud ja mõtted, mida diplomitööd kirjutades tundsin. See üks Anni lause tõi kõik tagasi meelde. Nagu oleks kõrgkooli lõpetamine olnud eile. Pikaks ajal oli taas, mille üle mõelda. Lõppes ju kõik hästi, lõputöö sai tehtud ja diplom taskusse.

Aitäh, Anni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home