Monday, March 19, 2007

´Arghhhhhhhh

Laubane päev oli mitmes mõttes meeldiv, aga ka mitmes mõttes ebameeldiv.

Ma ei suutnud oma silmi uskuda, kui nägin mahavõetud Sakala Keskust. Mis, kes, kuidas? Kaugele võib rahaahne inimmõistus minna? Aru ma ei mõista. Võtame siis kohe Linnahalli ka ruttu maha. Sinna saaks ju veel ühe kobarkino, konverentsikeskuse ja spaa teha. Jajah, võtame ruttu-ruttu maha! Võtame tegelt kõik paekivi hooned Tallinnast maha. Konverentsikeskused on ju NII lahedad ja kobarkinod ka. Ja neid on ju vaja. Veel ja veel on vaja. Ja Peeter Rebane on ka nii tore poiss. Nii tubli ju. Mõtle, võtab vana ja KOLEDA hoone maha ja teeb uue ja vahva asemele.

See vare, mida ma laupäeval nägin polnud reaalne. See ei saa tõsi olla....

Õli tulle lisasid kaubanduskeskuse lapsed. Kui Uus Sakala valmis saab, kahe- või isegi kolmekordistub kaubanduskeskuse laste arv. Ja see on hirmutav. Kaubanduskeskuse laps, see on diagnoos. See on paha diagnoos. Mul on hea meel, et sel ajal kui mina laps olin, polnud sellist asja olemas. Sõna "kaubanduskeskus" oli vähemasti mulle küll täiesti tundmatu. Polnud tarbmise kultuuri, trendi, kõlvatust, tiineidzereid sellises mõttes nagu tänapäeval.

Hirmutav.

Vähmesti nägin Jan Uuspõllu ära.
Kodusest muuvinaidist ei tulnud paraku midagi välja. Võibolla oleks tulnud, kui Erik poleks valel ajal vales kohas olnud. Kullakene, palun veendu teinekord enne autorooli istumist, et sihtkohta jõudmiseks ikka bensiini jätkuks. Muidu jända kallil lauba õhtul ja riku oma Nissanit, et Sind suli lähemasse bensukasse eskortida.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home