Tuesday, February 06, 2007

Natuke tibijuttu ka

Täna on karamellipäev. Karamellitee, kohupiimakreem karamelliga, karamellikomm...

Ma kiidaks siinkohal oma lemmiktelekanalit - see on ju riigitelevisioon ETV. Nagu jumala kingitus on see, et nad minu lemmiklastesaate "Saame kokku Tommi juures" nüüdsest kaks korda päevas eetrisse paiskavad. Mitte kunagi ei saanud ma seda saadet näha. See hakkas kell viis õhtul, mil ma alles töö lõpetasin ning lõppes kell kuus, mil ma veel kaugeltki koju polnud jõudnud. Ükskord läks asi isegi nii kaugele, et võtsin töölt vaba päeva, et siis kell 5 krapsti teleka ees olla ja kordki näha Karol Kuntselit aka Tommi, kelle silmadesse lausa uppuda võib ja kellega ma iga kell abielluksin.
Kirjeldamatu tunne valdas mind hetkel, kui sain teada, et minu lemmiksaade läheb nüüdsest eetrisse kaks korda päevas - kell 5 ja kell 7. Nojah, kella viiest saadet ma muidugi ei näe aga kella seitsmest küll. Ja sellel ajal ei tohi mitte keegi mind segada. Siis on MINU saade.
Pluss veel Buratiino kordused kell 9.30 laupäeva hommikuti.

Täna või homme peaks minu postkasti laekuma teade rõõmusõnumitega ETV internetipoest. Ei pidanud ma paljuks kulutada 900 EEK eesti filmiklassika peale. Minu klassikakogusse lisanduvad "Mehed ei nuta", "Siin me oleme", "Kohtumine tundmatuga" ja loomulikult "Karlsson katuselt", mida on kodus ootamas juba "Suvi", "Sügis", "Ristumine peateega", "Pisuhänd"....

ETV, my precious

0 Comments:

Post a Comment

<< Home