Friday, January 19, 2007

2 kärbest ühe hoobiga (halvas mõttes)

Kui Uno mind eile autoga koju viis, sain vastuse oma mõne kuu tagusele põletavale küsimusele, kas Kohila elanikku nimetatakse kohilalaseks või hoopis inetumat moodi kohilaseks. Või nojah, kui nüüd järele mõleda, ega ma siiski vastust ei saanud, kuna Uno (mittesuupealekukkunud-mees-nagu-ta-on), vastas küsimusele küsimusega: "Aga kuidas nimetatakse Kohta-Järve elanikku, kas kohtlane?". Selle pääle ei osanud ma enam midagi kosta. Tõttöelda oleks ma õigel ajal pidanud vait olema, kuna nüüd on mul ühe põletava küsimuse asemel hoopis kaks. Ja eksistentsiaalsed küsimused on need. Ja magada ei lase.

Nädala tsitaat tuleb seekord Dima suust:" Loll pea ei anna rahu jalgadele". Ausalt öeldes olin selle fraasi juba unustanud, aga tänu Dima eneseirooniale, kostis ta täna just need sõnad.

2 Comments:

At 1:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Miski kamm on selle kommenteerimisega, internet ülbitseb minuga. Aga mitte sellest ei tulnud ma siia kõnelema. Tahtsin öelda, et igavikuliste küsimustega võida sa astuda püünele argipäeviti ~ 8.00-10.00 ja koht oleks R2 otseeeter. Sealsed hommikused töömesilased tihti lugu tegelevad igavikuliste küsimuste vastuste otsimisega ja siiani pole üksi asi jäänud vastamata, olgu see siis "kust tekib tolm?" või "miks loomade teerada käib alati risti üle inimeste poolt rajatud maanteede?". Siinkohal tahaksin öelda oma vastuse: Kohtla-Järvelt pärit elanikud on kas idavenelased või korrektsemalt öelduna kohtlajärvelased.
Tervitusi Punnult

 
At 1:35 PM, Anonymous Anonymous said...

Lugedes oma kommentaari ja mõeldes meie ühisele tuttavale, kes tegeleb eesti keelega ja selle parandamisega, märkasin ma grammatilis vigu. Loodan, et saan andeks ja tabad ära mis värk on

 

Post a Comment

<< Home