Thursday, February 22, 2007

Vat nüüd uju välja sellest jamast


Vanad pildid on romantilised ja väga toredad aga samas ka suhteliselt hirmuäratavad. Need näod on liiga küsivad. Liiga mõistatuslikud. Liiga targad. Neil oleks nagu mingi saladus. Nad teavad 100 korda rohkem kui sina.
Konkreetne pilt pärineb aastast 1922, Kiltsi kooli 4. klass. See on kõige vanem klassipilt, mida Kiltsi mõisakooli kodulehekülg välja pakub. Ja seal on neid aastast 1922 kuni 2006 välja. Ja see kõik on nii põnev.
Arvata võib, et kõik pildidkujutatud on juba ammu surnud, aga see teebki asja põnevaks ja õudusttekitavaks ka. Huvitav oleks teada, et millist elu nad elasid ja mis neist sai.....
Üldiselt pärast www.para-web.org saidi külastamist, olen ma muutunud väga tundlikuks igasuguste vanade ja seletamatute asjade suhtes. Mõneti käivad sinna alla ka vanad fotod, millele saab ise stoori juurde mõelda. Nagu ülaltoodud pildile näiteks.
Antud sait on minu senini suhteliselt keskpärast kujutlusvõimet vägagi arendanud. Kahjuks kaasnevad sellega pimedusekartus ja igasugune paranoia stiilis a' la must kogu seisab õhtul mu voodi ees ja ja tapab mu ära. Nojah, nõme olin, et seda loen aga katki ka ei saa jätta. Nüüd siis helbin oma keedetud suppi...
Tagasi maisete asjade juurde.
Jube küll, aga ma maiustan viimasel aja kiluvõileibadega.
Kristali kass on kadunud. Urmas läks otsima.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home