Thursday, September 24, 2009

Nii ja naa

Olen teist päeva voodihaige, eile ega täna tööl ei käinud. On juba parem.
Eile helistas kolm korda mingi vanem naisterahvas. Ei saanudki aru, kas tema oli tellinud või oli teda tellitud Lubja ja veel mingi tänava nurgale majavammi hävitama. Arvasin algul, et on mingi tüngakõne. Luges ette telefoninumbri, mis talle antud oli. Tõesti minu number. Ilmselt oli keegi selle valesti öelnud või nimetatud proua selle valesti üles kirjutanud. Kui ta esimest korda helistas, vastasin ja ütlesin, et on vale number. Paari minuti pärast helises telefon uuesti, ma ei vastanud enam. Pooleteise minuti pärast helistati jälle. Vastasin lõpuks humoorikal toonil. Tegelikult hakkas mul kodanikust suisa kahju, sest kui ta tuli vammi hävitama, siis ei saanudki ta majaomanikku kätte ja pidi ilmselt sama targalt tagasi minema. Kui ta aga tellis hävitusbrigaadi, siis ei jõudnudki see vist kunagi kohale. Ma siiralt loodan, et asi ikkagi lõpuks lahenes, sest kuigi asi kiskus veidi koomiliseks, on sellegipoolest tegemist tõsise probleemiga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home