Sunday, October 05, 2008

Miks eesti mehed ei või sellised olla?

Sel nädalal üllatas Christian mind faktiga, et ta naudib nõudepesu ja majapidamistöid. Või ma ei mäletagi täpselt, kuidas ta end väljendas, aga mõte oli selles, et naudib seda spontaanselt ja enda huvides, juhul kui keegi teda selleks vägivaldselt ei sunni. Ja nii ta seal köögis svamm käes ja seebivahtu pritsimas neid kohvitasse nühkis. Mina jälle kandsin neid talle ette. Ja imestasin. Ja olin väga võlutud ja tahtsin, küsida, et ega ta juhuslikult minuga abielluda ei taha. Aga no igaks juhuks ei küsinud. Ja tal on kodus nõudepesumasin, kelle nimi on Emma. Pesumasinal nime polevat. Mul nunnumeeter läks põhja kohe.

Laupäeval elasin üle ränga pohmelli. Üle pika aja liigagi ränga. Aga aitas tsankfuud, karamellikastmega jäätis ja tripp looduses koos mikro- ja makromaailma fotokaadrisse jäädvustamisega.
Hmm, ja nädala parim olen seekord mina ise, sest ma ei joo enam kunagi. Järgmise korrani vähemalt.

Ja meie poisid tegid Horvaatiale 4:1 kotti. Rõõm. Aitäh. Ei ole sõnu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home