Sunday, October 26, 2008

Intelligentsi raske teekond ehk hoope allapoole vööd

Kurat. Jälle ma olen oma elu valesti elanud. Polegi sellest palju aastaid möödas, kui põhikoolis teada sain, et sellist kala nagu sprott polegi olemas. Ja nagu sellest veel vähe oleks, siis sain täna, oma 23 eluaasta juures teada, et sellist kala nagu silk pole ka olemas...Silk on soolatud räim või mingi selline asi. Järjekordne hoop minu intelligentsi niigi nõrkade ja ebakindlate alustalade aadressil. Ma parem lõpetan enne, kui ropendama hakkan.

3 Comments:

At 4:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Vähemasti on need vajaka jäämised ühest valdkonnast - järelikult ei ole sa tugev kalateaduses:D Ja kui sa just kalastama ei plaani minna, siis võid rahulikult muretsemata edasi elada.

 
At 10:01 AM, Blogger Unknown said...

Issver, Katrin, ma tahaks sind praegu kallistada :))))))))

 
At 6:11 PM, Blogger Novaator said...

Ka mina tahaks ennast kallistada!

 

Post a Comment

<< Home