Monday, April 30, 2007

Tiiu juures



Tiiu sai aasta võrra vanemaks. Üldiselt on meil viimasel ajal tavaks ennast imelikult riidesse panna ja "stiilipeo"nime all kokku tulla. Ei läinud teisiti seegi kord. Vanakooli disco oli see, mis meid jälle kokku tõi. Liibekad ja discopall, need said õhtu märksõnadeks.
Kuna kehtib kuiv seadus, jugesin oletada, et tuleb vaoshoitum olemine. Tiiuga kipub jälle sedapidi olema, et ta kohe oskab üllatada. Tema oli ikka kusagilt põrandaalusest (?) müügipunktist head ja paremat kokku kraapinud. Viina-ja rummikoksid maitsesid nagu defitsiitne väljamaa kraam kunagi. Lapsepõlv tuli meelde, jutskui oleks hea soome onu roosat mullinätsu saatnud, mida erilise armastuse ja hoolega tarbid.
Ei läinudki kaua, kui esimesed ebakainuse ilmingud sundisid ehtsa karaoke näol laulu üles võtma. Toredaim oli fakt, et samas majas Tiiuga elutsevad ka Koit Toome ja Best B4 Raivo. Andsime endast parima, et nad kõrvulukustavat muusikat kuuldes tulivihasena meile ukse taha sajaks. Ei läinud nii. Seekord.
Üleüldisest tõusulaines sõitmisest ning protestimeelest Tallinnas toimuva vastu, ei läinud kaua, kui leidsin ka ennast Aljosha vastaseid laule laulmast. Olin justkui noor interpreet, kes esitab omas võtmes Eesti diskoklassika pärle nagu "Neiu mustas kleidis", "Naerata" . Tiiu tegi minu esinemisest meeletud videosalvestused ja ähvardas need Youtube'i ülesse panna. Ma loodan siiralt, et sõbramehe poolest ta seda siiski ei tee. Tahaks veel tervete käte-jalgadega elada, ja lahtiste luukidega ka. Pealegi olen avaliku asutuse töötaja.
Koju sõites olin ikka veel sõiduvees ja täkku täis. Taksojuhti ajas segadusse nimetus Osten Thori maja, samuti selle maja aadress. Kui olime autosse istunud, hakkas ta pärima stiilis a la kes nüüd eksis, kas dispetsher või keegi muu ja et ta ei olevat osanud tellitud kohta sõita. Kuna mul polnud viitsimist sellist pläma kuulata, võtsin seda kui agressiooni enda ja Punnu isikute suhtes. Suud ma lahti ei teinud, aga haarasin taskust mobiiltelefoni ja toksisin Punnule näitamiseks sõnumite rubriiki teksti:" Kui ta veel kaua niimoogi vinguda kavatseb, siis..." Nalja sai. Aga kõik lõppes hästi. Läksime sõpradena laiali.

Kuna Tiiu elab Arena naabruses, tean kust edaspidi pärast tööd läbi hüpata. Ja olen kindel, et ka siis üllatatakse mind toreda defitsiitkraamiga.

Oi, ja nädala tsitaat jällegi Punnule :" Tohib ma stepin teid?"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home