Wednesday, November 05, 2008

Aeg maha

Ma võtsin kaks vaba päeva ja käisin Tartus. No ja mis seal ikka muud oli, kuid jõid kõhu viina-laimi-mündisegust täis ja läksid Tallinnasse arstiteaduskonna peole. No ja enne seda osalesin esimest korda elus inimpüramiidis. Kokku sai see kolmekordne (!)Esimest korda olin kõige alumine lüli, teisel katsel aga teine korrus. Kui naised püramiidi tegemisest rääkima hakkasid, siis ütlesin naljaga pooleks, et pole probleemi - teeme ära. Aga kui aru sain, et neil tõsi taga on, siis hakkasin pabistama ja keeldusin. Igatahes leidsin ennast hetke pärast vägevaid akrobaatilisi poose võtmas. Ei kahetse, väga põnev oli. Ja jõuluks väitsid naised ennast seitsmekordset püramiidi ette valmistavat. Ootan huviga.

Maailm on väike koht, selles veendusin. Sattusin Tartus juhuslikult Mihkli naabriks resideeruma. Pluss jalutas mulle Toomemäe nõlval vastu Anni. Tema üllatus oli sama suur kui minu oma.

1 Comments:

At 8:49 PM, Anonymous Anonymous said...

ma ei saa aru, kus on jannnnnnuuuu :(

 

Post a Comment

<< Home