Monday, November 12, 2007

Mina loksun rahulikult

Üldiselt on praegu väga rahulik aeg. Pole midagi kirjutanud, sest ega midagi erilist ei toimu ka. Viin läbi väljateenitud puhkust. Täna on esimene päev. Pole midagi teinud, välja arvatud tuba koristanud ja niisama ilus olnud.
Eile täienes minu DVD kogu kahe eesti filmi - "Stiilipidu" ja "Tühirand" võrra. Niiet kallid (teate küll keda siinkohal silmas pean), kui siin oma meeletusse ajakavasse väikese augu suudan uuristada, olete jällegi oodatud.

Ja meenus ka üks mõne nädala tagune ütelus minu bossi suust(viimane on nimelt kirglik jahimees - toim)"Isegi jänesed võivad sind metsas rünnata. Ainukesed, kes üldse ei ründa on eesti koondise jalgpallurid."

2 Comments:

At 8:03 AM, Anonymous Anonymous said...

Mina igastahes jään küll kutset ootama, need kaks filmi vaataks suurema heameelega uuesti üle.

 
At 5:59 PM, Anonymous Anonymous said...

Nõustun Monikaga ja hoian kõrvad lahti!
Ja ei saa kiitmata jätta su toredat Bossi, kes oma ütelustega mu poolehoiu on võitnud!

 

Post a Comment

<< Home