Saturday, October 27, 2007

Eile sain mina teada

Eile tegime Kaire juures sünnipäeva. Vanad klassikaaslased, võileivatort, muffinid, jäätis, vein ja siider. Kaks viimatimainitud komponenti olid küll ainult minu ja Kaire päralt. Kes oli autoga, kes ei võtnud põhimõtteliselt. Üleüldse tõdesime Kairega hirmunult, et mina, tema ja Karin oleme ainasad tüdrukud meie klassist, kellel veel lapsi pole. Jummel, ma ei teagi tegelikult kas peaks nutma või naerma. Ma usun siiski, et viimast. Ning vanatüdrukute egiidi all saigi veinilippu kõrgel hoitud. Eile õhtu oli minu jaoks vägagi mitmes mõttes väga hariv. Järgnev lisatud punktidena:

1) Saku Õlletehase väravas tehti töötajatele lahkudes kainustesti
2) Vabandan juba ette ebaviisakuste pärast, kuid sain teada ka, et naistel on p**s ning meestel t**a. Jummala eest, ma ei teadnud seda varem! Me ei teinud nendel sõnadel vahet, aga õnneks osutusid minu sõbrannad selles vallas vägagi targaks ning imestasid minu varasemat teadmatust.
3) Kaire tunneb ühte endist jalgpallurit, kes on Eestis hetkel väga kuum, kuid seda hetkel hoopis teises vallas. Olgu vihjena öeldud, et tuntud on ta oma osavate käte tõttu. Igatahes oli Kaire kogemata trenni minnes seda inimest riietusruumis riietumas näinud... Kairet õnneks vastu ei nähtud, kuid siiski on minu meelest tegemist vägagi pikantse seigaga, seda enam et olen selle inimese fänn.

Igatahes on mul mõtlemisainet.


Täna Para-Weebiga linnamüüri muuseumisse.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home