Saturday, September 15, 2007

Pritni Spiers

Viimaste päevade märksõnaks on saanud "leave Britney Spears allone!" Oeh, tore on.

Kert hakkas väljastama ka päeva pifi preemiaid. Esimesena pärgas ta vastava tiitliga AS Roi sekretäri. Siis ettekandja Captain Flindis. Viimase vaatasin ka oma kriitilise pilguga üle. Käras küll. Algul tekkis ka väike vaidlus, et kas piff kirjutatakse B või P tähega. Ma arvan, et piff on ikka parem. Kui praegu antakse preemiaid välja suuliselt ja nii omavahel öeldes, siis on pikemas perspektiivis kavas laureaatidele tänaval juurde astuda ning ulatada neile sõnagi lausumata diplom ja selgitusi jagamata lahkuda. Sõnad on seejuures üleliigsed, sest diplom räägib iseenda eest.

Täna kolas ema jänesenahkset mantlit otsides mööda kahtlasi slaavi poode. Mina muidugi vihastasin ja püüdsin selgeks teha, et läheme ära, siin on venelaste kaubad. Isa tundis ennast minu steitmendist häirituna kuna mõistis, et ma õhutan rahvuslikku vaenu. Pärast tegi mulle konstruktiivse märkuse ning palus järgmine kord venelasliku kauba kohta sõna bütsantslik kasutada. Okei, teen seda.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home