Sunday, July 08, 2007

Viiendal kuupäeval leidis Arenal aset lubatud Aerosmith. Päev varem olime tunnistajaks, kuidas lavameistrid Vana-Egiptuse orjade sarnaselt lava püsti panid. Seda sõna otseses mõttes. Vaatamata 21. sajandi tehnikaajastule saadi lavapostid püsti traatide abil, mida tüübid mitmekesi ühest otsast tõmbasid. No eks ma olen asjatundmatu inimesena siinkohal veidi ülekohtune, aga igatahes oli seda koomiline vaadata. Isegi nii koomiline, et tegin Neemele ettepaneku tribüünile ronida ja Eesti Ekspressi Flash! rubriigi jaoks üks kaader klõpsida. Läkski. No vaatamata kummalistele töövõtetele, saadi siiski kokku päris pandav moodustis.
Rentnikel oli kohustus vabastada maja kella kolmeks pärastlõunal. Kuna mind oli õigustega delegeeritud kontorivalvuriks, siis tundsin ennast nagu naine muiste. Seda enam, et Siim oli mind hommikul varustanud neoonkollase randmepaelaga, mis ideeliselt oleks mul lubanud korraldajana esineda. Piire ma katsetama ei hakanud, seega ei tormanud ma turvastaapi ega kulisside taha kedagi õpetama. Olin niisama ilus ja tegin tarka nägu. Tegelikult ei lahkunud ettenähtud kella kolmeks kontorist ka kamp minu naiskolleege. Muidugi olid nad ausal teel varustanud ennast ka kontserdipiletitega, lihtsalt keegi ei küsinud et miks nad ikka veel siin on. Aga see oli tore, et ma ei pidanud üksi olema. Mingil hetkel korgiti lahti helerohelised kihisevad naistejoogid ja juttu jätkus kauemaks.
Ma polegi Arenal kunagi nii palju rahvast näinud. Dima varustas mind fotokaga, et ma paar kuuma kaadrit teeks. Pildistada polnud tegelikult lubatud, aga reegleid rikkuda on ka tore. No ma ei saanud oodatud kuumi kaadreid. Keskpärased sain, kuna vaatamata isegi kõige karmimale suumimisele, olin lavast liiga kaugel. Küll aga sain lahedaid kaadreid lava ette parimaid kohti saama tormavast massist. Iga minutiga olid neid rohkem ja piltidelt on seda rabelemst ekstra tore vaadata.
Ei olnud aeglane ka Neeme. Nemps oli ka üks fanattidest, kes ennast lave ette lennutas. Ja mitte lihtne poiss pole Nemps, kuna ta suutis minuga isegi lava eest telefoniühenduses olla ja seda vägagi kuuldavalt. Kuna minu tagasihoidlik siidrivaru oli otsakorral, palusin Nempsil sms teel luba asuda talle kuuluva breezeri kallale, mida targa inimesena teadsin külmikus asuvat. Luba ei tulnud sms teel. Tuli hoopis kõne. Omalt poolt hindan Nempsi ponnistusi 10 punktiga. Ütleme nii, et breezerit ma lahti ei saanud, kuna avajat ma leida ei suutnud. Vilja ei kandnud ka minu lapsikud katsed pudelit väejõuga vastu aknalauda avada. Vaid sõrmeotsad said kokku paari kleepuva tilgaga, millest järeldasin, et kuigi kork maha ei tulnud, tuli välja aga kogu gaas. Palju õnne mulle. Geenius.
Kontserdi algus lükkus üle kahe tunni edasi ja lubatud Soome voormap bänd jäigi tulemata. Selle võrra kauem pidi pärast Tanel Põderit tühja ootama. Aga siis ütles keegi, et Õhusepad ei tule kunagi enne kümmet peale. Igatahes veidi pärast kümmet olid Õhusepad olemas ja päris seksi täis kohe! Piletit poleks ma muidugi never sellele üritusele ostnud, aga tasuta näidati ja ausalt öeldes võttis jala tatsuma ikka küll.
Mingi hetkel helistas mulle Kalle ja palus tagasi oma legendaarset dressikat, mille oli enne kontserdi algust kontorisse jätnud. Leidsin Kalle kontori ukse tagant vägagi ülevoolavas meeleolus. Päris, kas õlut tahan. Tänu alt vedanud Breezerile, olin suht kuival ja kaks korda küsida ei lasknud. Mingil põhjusel oli ta oma õlletopsi posti taha peitnud (või sain lihtsalt valesti aru?). Nagu aru sain, oli ka tema mingil hetkel olnud osa lava eest möllajatest. Ei tea kas saund käis üle jõu või mis, igatahes oli ta mingil hetkel sealt minema tulnud. Järgmisel hommikul jõi Kalle ära pool 18,9 liitrisest veeautomaadi sisust. Olin juba äärmuseni viidud ja mõtlesin, et hakkan talt iga topsi eest raha küsima ja saadan arve pärast postiga koju. Aga mingil hetkel hakkas mul Kallest kahju ja ma asusin talle isegi appi. Täitsin topsi ära ja viisin ilusasti lauale. Ei olnudki midagi teha, liigitasn Kalle lihtsalt raskeks lapseks. Ta nõustus selle väitega.
Nemps see-eest oli hommikul triksis traksis, ei olnud kuulmine kõva ega midagi.
Koju sain ühe paiku vist. Ka mina olin erinevalt mõnest triksis traksis tervise juures. Ainult uni jäi lühikeseks.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home