Wednesday, June 13, 2007

Mida kardad Sina?

Mina kardan avalike randade riietumiskabiine. Minu hirmud seoses riietuskabiinidega on järgmised:

a) Keegi teeb salaja kändid kämerat.
b) Kabiini seinad lagunevad koost nagu vanas heas "Benny Hill" sõus.
c) Mingi laps tuleb süüdimatult ja meelega sisse.
d) Kellegi frisbi lendab keset kibedamat riietumist kabiini sisse ja omanik tuleb seda närviliselt tagasi
nõudma.

Aasta-aastalt süveneb minu foobia ja igal suvel saan sellele üha rohkem kinnitust. Täna sattusin sellel suvel esimest korda Pärnu randa. Ikka see sama jama.

Kui soovid minu elu veelgi kibedamaks muuta ja minu parakat süvendada, oled teretulnud nimekirja omapoolsete ettepanekutega täiendama:D

2 Comments:

At 10:55 AM, Anonymous Anonymous said...

mehed võivad ka süüdimatult sisse vaadata. või lausa tulla külla kabiini :P
see oli minu panus sinu paraka süvendamisele. muide ma ise kardan neid kabiine ka :)

 
At 1:40 PM, Blogger Novaator said...

Tänan, võtan arvesse.

 

Post a Comment

<< Home