Sunday, May 13, 2007

Randevuu

Homoseksuaalsus kinnitab üha kindlamalt kanda. See on väga paha. Sellest on saanud võimas propaganda vahend. No miks muidu mingi nilbe Serbia omasooihar mittemidagiütleva lesbilise lindikavaga euroviisud kinni paneb. Ja mingi Rootsi Ola inetu ja valge ülakehaga laval ringi jookseb lauldes olematu viisi ja mõttega lugu, kuid ometi kõiki enda ees sulama paneb. Ma küll püüdsin oma eelarvamused maha suruda ja võidulaulus midagigi leida, aga tulemus on null. Võtsin isegi prillid eest ära, et mitte ekraanil toimuvat näha, süvenedes ainult loosse. Siiski lõpetan vaid ühe järeldusega - maotu esineja ja lugu.

Tooge mulle ämber!!!!!

Aga näiteks Inglismaa oma perversse kavaga jättis mulle väga kustumatu elamuse.

Ja nädala lõpetab minu kolleeg Eve suure töökoormuse, kuid kasina palga kohta:" Ma nõuan kõrgemat palka ja keefiri."

3 Comments:

At 3:10 AM, Anonymous Anonymous said...

Jepp, eks see oligi osa meie ülemaailmse vallutamise masterplanist - saadame eurokale tolle serbia lesbi, ikka selleks, et palju uut verd värvata. Sest kõik ju teavad, et kui sa pikkade inimestega ringi käid, siis muutud ise ka pikemaks.

Absoluutselt. Propaganda. Te olete jälle maailma tõele jälile jõudnud.

 
At 9:12 AM, Anonymous Anonymous said...

Võimas palagan on see kõik. Ja mis peamine: varsti pressivad end eurooplasteks ka Tadžikistan, Aserbaidžaan ja Kasahstan ja ainult selleks, et oma kohalikku andekust ka mujal välja näidata. Siiani on nad ju piirdunud ainult pulmas laulmise ja kõige-tavalisema-tramburaiga.
Lõpetuseks: "Šeigi seda, shekerim. Ma tean, mida sa tunned. Šeigi seda, shekerim! Mul on seda, mida sa vajad!!!" ( Nii jagab Türgi poiss hädalistele kaupa!)

 
At 2:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Kuhu selle ämbri muidu tuua võib ja kas selle suhtes oleks mingeid erinõudmisi ka?

 

Post a Comment

<< Home