Monday, December 04, 2006

Iis it riili mii!?

Ma hakkan vist paremaks inimeseks muutuma. Seoses jõulude või uue aasta saabumisega. Või ma ei tea millega hoopis. Alati on ju nii, et alateadlikult muutud aasta lõppedes valvsamaks, hoolsamaks, entusiastlikumaks. Annad lubadusi uueks aastaks. Püüad teha nii, et uuel aastal elu parem oleks.
Noh, lubadusi uueks aastaks ma ei anna. Pole nagu põhjust, kuna tavaliselt antakse lubadusi stiilis a la jätan suitsetamise maha ning ei pane enam kõrvalt. Mina aga ei kvalifitseeru nende kummagi alla.

Minu praegused tähelepanekud, mille ellu viimisel oleksin tingimata parem inimene:

Oleks sõber endale ja oma sõpradele.
Oleks oma eksiga jälle sõber.
Õpiks süüa tegema ja pesumasinat käsitsema.
Tegutseks emotsioonide ajel.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home