Monday, November 27, 2006

WTF

Vaat ma nüüd ei tea, kas härra Anatoli ütles seda minu või koridoris vastutuleva treeneri kohta, aga käis läbi lause: "Väga ilus figuur". Hmm, tal oleks olnud muidugi põhjust seda mulle öelda, kuna ta kõndis tollel hetkel minu selja taga. Või käis see tõesti meessoost vutitreeneri kohta, kes meile samal ajal vastu patseeris.
Võta nüüd näpust, mida asjast küll arvata? Kui ta juhtumisi seda siiski mulle ütles, siis muidugi moosisai minu kulul, kuna leidub vähe onusid, kes väga avameelselt ja iseenesestmõistetavalt selliseid steitmente pilluvad. Kui see juhtumisi aga tolle treeneri kohta käis, vaataksin asjale küsiva pilguga.

Nagu oleks veel vähe asjaolust, et täna enne seitset mulle Põhja Politsei Prefektuurist helistatakse ja palutakse enne Jüri Kõndija Põõsa siia saabumist oma valesti pargitud Nissan kesklinnast ära viia.
Onu politseinik: " Palun viige oma auto kesklinnast ära."
Mina: " Oot, millisest autost me räägime?"
Onu politseinik: "Nissan (ja sinna takka veel mingi numbrimärk)"
Mina:" Teil on küll nüüd vale inimene telefoni otsas."
Onu politseinik:" Sigrid Lilleste?"
Mina: " Ei".
Onu politseinik:" 52****8?
Mina: " Jah, aga mainitud isik pole küll mina."
Onu politseinik:" Olete hiljuti numbrit vahetanud?"
Mina: " Jah."
Onu politseinik:" Selge."

Igatahes palavad tervitused siinkohal Sigrid Lillestele.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home