Monday, November 29, 2010

Morbiidne rubriik

Kallis lugeja, teretulemast morbiidsuse nurka. Täna sattusime Lennartiga Õhtulehes surmakuulutuste rubriigi peale. Lennart juhtis veel tähelepanu, et huvitaval kombel on nädalavahetuse lehes ainult kaks surmakuulutust. Ma ei osanudki loogilist vastust leida, miks ainult kaks. Tõdesin, et ju siis nii ongi. Minu kokkuvõte eelnevale oli "ma ei sure, kui ma seda ei tea". Kui ma olin öeldu sisust aru saanud, kiirustasin ennast parandama, aga see ei kukkunud ka oluliselt mõistlikumalt välja "see teadmine pole mulle eluliselt oluline", oskasin öelda.

Pühapäeval toimus esimest korda vutihooaja lõpetamine ka noorteklassidele. Jõudmaks nimetatud üritusele Kosmoses, jäin autoga lumevangi ja olin kohustatud võtma takso. Taksosõit oli lõbus. Mulle nii meeldis, kuidas "kiisu" meeleheitlikult püüdis juhte saada Maasika ja Kirsi tänavale ning Mustika keskusesse. Vaatamata mesimagusatele aadressidele, ei sõitnud keegi välja. Lund palju, ei tasu ära.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home