Tuesday, May 20, 2008

Tagatänava poisid

Eile Backstreet Boys Saku Suurhallis. Kunagistest iluspoistest on järele jäänud vaid hale vari, aga sellegipoolest oli nostalgialaks meeliülendav. Tõesti soovisin eile, et minu käsutuses oleks ajamasin. Siis oleks ma aja tubli 1995 tagasi keeranud. Vat siis oleks see olnud minu ja paljude teiste piigade elu suurhetkeks. Kui ma tol ajal oleks kuulnud, et bäkkarid Eestisse tulevad, oleks ma vist ära surnud. Üldiselt peegeldus 99% külastajate näol lause "kui ma tol ajal oleks kuulnud, et bäkkarid Eestisse tulevad, oleks ma vist ära surnud". Kõik olid vanu aegu meenutama tulnud.
Algus oli selline poolkõva, kuna esitati uuemaid lugusid, millest minul vanal inimesel enam aimugi ei olnud. Kaasa laulda ka ei osanud, niiet tekkis päris totter tunne. Üldiselt vaiksid enamiku suud. Ühel hetkel aga hakkasid asjad juba tuttavad ette tulema "I'll never break your heart", "Larger than life", "I want it that way". Ja kui siis "Everybody" lahti läks, viskasid huilates näppu isegi vanainimesed. Väärika punkti pani "The shape of my heart".
Tõesti ajamasinat oleks tarvis, siis oleks osanud veelgi rohkem nähtut hinnata. Ei, aga üldiselt bro üritus. Pärast seda tulgu või veeuputus. Kuigi kunagistest moosipoistest on saanud karvased ja kohati kerges ülekaalus pereisad-abieluinimesed, kelle jaoks sõna "boibänd" on kompliment, on tegu ikka päris armsate jorssidega.

2 Comments:

At 9:11 PM, Anonymous Anonymous said...

Kui ma tol ajal oleks kuulnud, et bäkkarid Eestisse tulevad, oleksin ma vist ära surnud.
Lisaks meeletule nostalgia laksule jäävad seda kontserti mulle mõnda aega meenuta ka veel mu paistes, tumesinised ja marraskil jalad põlvest kuni varbaotsteni, sest ma suutsin kogu rahva ees komistada ja trepist alla kukkuda, õlletops käes. Kohe pool treppi sai põlvili alla libisetud. Seisma jäin täpselt turvameeste jalgade ees ning siis mõtlesin, et nii lühikeseks mu kontsertielamus siis jäigi, nüüd on minek. Kuid õnneks see siiski nii ei läinud. Oh neid sadu pilke, mis minule olid suunatud, silmis küsimus: tütarlaps, kas on siis vaja nii palju juua?". Tegelikult olin ma ju vaid paar lonksu jõudnud sealt klaasist võtta. Minuga ikka juhtub.

 
At 10:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Aiaiai...väga valus kogemus.
Ma isegi mõtlesin tegelikult korraks, kas mitte minna seda tsirkust vaatama, aga ilmselt poleks ma nii innukalt seda nautinud, sest ma olin pigem nende hiilgeajal spice girlsi peal:P

 

Post a Comment

<< Home