Sunday, April 20, 2008

Nii ta juba kord on

Tähendab, sorry Erik, et kui guugeldades mootorisse Sinu nimi toksida, tuleb vastuslink nimega "Erik prügikast Randver", mis lennutab otsija otsejoones Kilepiima avarustesse. Ma loodan, et see edaspidi Sulle probleeme ei tekita. No näiteks töö otsimisel....Aga no elu on kord juba nii seatud, et kui minu juuresolekul miski vahvaga hakkama saad, on tõenäosus ära mainitud saada vägagi olemas.

Mis muidu? Eile käisime Kaia ja Oti uut kodu kaemas. Ilus teine.
Moonist pole kuulda olnud, juba hakkan kahtlema, kas ta paraweeblastega sealt Kaiu rabast ikka elusana tagasi tuleb...

2 Comments:

At 4:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Nii tore kuulda, et keegi ikka muretseb mu pärast. Olen rabast tagasi ning täitsa elus ja terve. Jube külm oli, magada ei saanud, midagi eriti para ei kogenud, kui üks luupainaja külastus laupäeva öösel välja arvata. Kokkuvõttes siiski väga tore üritus oli.

 
At 9:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Mina tahaksin siin kohal avaldada respekti Oti ja Kaia suunas- väga tublid inimesed. Andekus ei anna häbeneda!

 

Post a Comment

<< Home