Wednesday, January 16, 2008

Katrin otsib mantlipärijat

Oh sa vana, mulle ikka meeldib ametikõrgendus. Juba manageerin koondisi, homseks päevaülesandeks on lätlastele friendly mätshi pakkuda. Juba juhatan ka oma mantlipärija otsinguid. Eile sai CVOnline'i kuulutus üles pandud, kahe tunniga oli juba 170 vaatamist. Päeva lõpuks ka juba 8 kandidaati. Ja seda kõike esimesel päeval. Kuulutus on üleval kuu aega, niiet kui asi samamoodi edasi läheb on kandidaatide valik lai. Mõned on ikka suhteliselt kesised CV-d. Näiteks on töötatud kaks aastat baaridaamina. Kahjuks sellega meil ei löö. Täna kandideeris ka üks abielus 21 neiu, kellel omandatud kuduja kutse. On töötanud kusagil tehases lõngadubleerijana (esimest korda kuulen) ning inglise keelt ei räägi. Jah, kindlasti kellelegi kasulik ja asendamatu töötaja, kuid jällegi mitte meie majas. Mõned avaldused seevastu on vägagi lootustandvad ja mul on ka välja kujunenud omad favoriidid. Mulle meeldib, et arvestatakse ka minu arvamusega ja kindlasti saab ka minul olema võimalus lõpliku sõna ütlemisel. Ma ei nõua võimatut, aga kindlasti peaks olema väljaõppinud paberitöötaja. Mina ei olnud näiteks, mind õpetas elu. Aga uus inimene võiks küll erinevalt minust olla selles vallas kogenud. Ja rääkima vene keelt! Oeh, ikka tahad, et pärast sind tuleks keegi targem ja kogenum ja lükkaks asjad veelgi ladusamalt käima. Aga üldiselt ma usun, et olen selle 2 aastaga tubli töö ära teinud küll.
Panin paraja pange, kui ütlesin et uus töötaja peaks olema vanem naine, no nii 30. Olen ikka tark laps, jah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home